Gericht adverteren met display advertising

Bereik uw doelgroep zonder dat ze naar u zoeken

  • Voordelig en effectief
  • Gericht op specifieke doelgroep
  • Vergroot uw naamsbekendheid
  • Haal website verlaters weer terug

Vraag direct een display campagne aan

Goedkope manier van adverteren

Op veel websites en in videos ziet u vaak banners van bedrijven of webwinkels. Soms wordt u ermee doodgegooid. Maar er is een reden waarom u die banners zo vaak ziet: het werkt namelijk enorm goed! Met een banner campagne, ofwel display campagne, bereikt u binnen no-time duizenden potentiële klanten op voor u interessante websites. En dat terwijl display advertising veel voordeliger is dan traditionele media.

Waarom werkt display advertising zo goed?

Display advertising is zo krachtig door het enorme bereik en het gerichte adverteren. In de Google display omgeving bevinden zich duizenden aangesloten websites waarop uw banner vertoond kan worden. U geeft zelf aan op wat voor soort websites u wilt adverteren, welk budget u ervoor wilt betalen, de doelgroep die u wilt bereiken en op welke locatie en tijdstip uw campagne actief is. Met Real Time Bidding kunt u uw doelgroep nog specifieker bereiken. Display advertising is, naast meer bezoekers naar uw website verkrijgen, erg geschikt voor:

  • Merk- of naamsbekendheid
  • Introduceren van nieuwe producten/acties
  • Remarketing

Elk doel heeft zijn eigen methode. Bij naamsbekendheid kiest u bijvoorbeeld voor het betalen per 1000 bezichtigingen, terwijl het betalen per klik weer veel interessanter is bij nieuwe acties. Hoe de display campagne het best voor u werkt, bekijken we samen met u, zodat u het meest uit uw advertentie budget haalt.

De kracht van remarketing

Remarketing is een van de meest effectieve marketing van display advertising. Het werkt zo goed omdat u alleen potentiële klanten bereikt die interesse in uw product hebben. Met remarketing toont u uw banner op aangesloten sites nadat een bezoeker uw website heeft bezocht.
98% van de websitebezoekers doet geen aankoop bij het eerste bezoek. Om deze ‘bijna klanten’ niet kwijt te raken, zet u remarketing in. Zo blijft uw bedrijf of zelfs het specifieke product in het beeld van de gebruikers en lokt u de klant terug naar uw website als hij toch besluit het product of de dienst te nemen. Het is tenslotte slechts 1 klik.


Neem contact op

Bel vandaag nog 020-214 88 65 of neem contact op en laat je adviseren door één van onze online marketing experts.